Saturday, February 3, 2018

Top Commentor Januari - Februari 2018 di Blog Starlavendarluna

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah, masih ada dalam senarai.. Walaupun kadang-kadang tak sempat nak blogwalking tapi masih berusaha melawat dan meninggalkan komen di blog rakan-rakan.. Terharu bila dihargai sebegini.. Satu lagi yang ohsemnya bila berada dalam carta Starlavendarluna ini, anda bukan setakat berada dibloglist tapi anda mungkin juga akan dapat saguhati.. Sha pernah dapat dan ramai lagi yang dah dapat.. Jadi, jangan lupa ya untuk kunjungi blog Starlavendarluna, mana tahu rezeki awak pula lepas ini..

Shikin, akak pinjam gambar awak ye..

https://starlavenderluna.blogspot.my/
 Masih ada dalam carta walaupun di tangga ketiga..

https://starlavenderluna.blogspot.my/
Bloglist Shikin..

18 comments:

  1. Tahniah, masih ada dalam senarai.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada bloger2 yang tersenarai

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, terima kasih jugak saya ucapkan pada akak kerana terus menerus tinggalkan nota kat jurnal saya..

    ReplyDelete
  4. Tahniah Sha... Mrs pip lately mmg tak larat nak berblogwalking, maklumlah badan dua ni, selalu sangat tak sihat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga kembali bersemangat dan sihat ye Mrs Pip..

      Delete
  5. aida pun sama Sha.
    kekadang tak sempat nak bw kat blog frens.
    bila ada waktu aje, cecepat spend masa :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »