Jom Pre-Order Buku - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, February 8, 2018

Jom Pre-Order Buku

Assalamualaikum..
Hye semua..

Siapa suka buku... Angkat tangan.. Hehehe.. Jomlah pre-order buku-buku baru seperti dibawah.. Sha pun joint juga pre-order ini tapi tak semua.. hehehe.. Kalau nak buat pra-pesanan boleh klik gambar-gambar yang Sha sertakan dibawah..

https://www.facebook.com/lana.lia81
Yang ini masih dibuka Pra-Pesanannya boleh hubungi penulis di SINI.

http://romanbuku.com/kedai-roman/
Yang ini dah ditutup.. Sha beli yang cover B.. Budget tak banyak dan Sha teringin nak baca buku terbitan Roman ini..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=395573500867193&set=pb.100012436398177.-2207520000.1517819601.&type=3&size=590%2C379
Buai laju-laju sampai masuk HUTAN
Kalau nampak antu
Jalan pelan-pelan.


Pre-order novel seram Hutan dah dibuka yo!
25 hengget sm.
28 hengget ss.
Termasuk servis abe pos.


Tajuk: Hutan
Kuota: 200 naskhah sahaja

Ada apa dalam hutan itu? Dari luar nampak tenang dan redup, menyejukkan hati dan mata yang memandang. Namun, ada sesuatu yang sedang mengganas dalam hutan itu. Bukan! Bukan binatang buas. Binatang buas pun sudah lama lari dari hutan itu, seakan takut pada makhluk yang beraja di situ. Makhluk apa pun tidak tahu tetapi sejak sekian lama ia menuntut korban. Antara yang menjadi korbannya ialah Wahidah, sahabat Farouk semasa kecil dahulu. Sudah tujuh tahun Wahidah hilang. Farouk diminta menjejaki Wahidah. Tidak kira hidup atau mati, Wahidah perlu dibawa pulang ke pangkuan keluarganya. Dan pencarian Farouk membawanya ke hutan itu. Teragak-agak Farouk meneruskan langkah memasuki belantara tebal. Hatinya galau memikirkan yang bukan-bukan. Namun, permintaan bapa Wahidah terpaksa ditunaikan untuk melunaskan janji lama. Misteri apakah yang bakal terungkai?

Yang ini belum buka lagi pra-pesanannya tapi Sha dah tempah siap-siap.. sebab apa?? Sebab buku penulis ini memang Sha buat koleksi.. Sha dah ada 4 buah novel beliau.. 3 dah baca 1 masih sayang nak baca.. Hehehe.. Genre buku beliau sebelum ini memang mengancam.. Serius best.. Bukan cerita seram tapi sejarah.. Memang memikat di jiwa.. Novel Scarlett ini pula lain dari novel beliau yang sebelum ini..

11 comments:

  1. Kak Shaaaaaaaa. Menariknyaaa semuaaaa buku. Huuuuuuuu TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab menariklah akak tertewas.. Hehehehe

      Delete
  2. perghh baca summary je dah kecut perut.. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Tapi memang genre kegemaran Sha ni..

      Delete
  3. yg scarlett tu je tak seram..hat lain..tak berani nak baca sbb citer seram..hehe..#akakpenakut sikit..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang Scarlett tu inspirasi kisah benar.. Menarik tau..

      Delete
  4. yg scarlett tu je tak seram..hat lain..tak berani nak baca sbb citer seram..hehe..#akakpenakut sikit..haha

    ReplyDelete
  5. Rajinnya Kak Sha pre-order buku... Sy belum beli apa2 buku utk tahun nie. Membaca pun slow sikit huhuhu

    ReplyDelete
  6. tak sabar tunggu kaksha review semua novel ni :D

    ReplyDelete
  7. Hanya mampu menangis tgk gambar2 ni.. sob sob sob..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..