Love in Time @ Still Have Time to Love You Again (2015) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, February 8, 2018

Love in Time @ Still Have Time to Love You Again (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha memang peminat drama-drama supernatural macam vampire.. Masa surfing di Telegram, ada member share pasal drama dari China ini.. Teruslah Sha cari.. 

Vampirenya handaome walaupun nampak beku je.. Tak percaya pada masa hadapan lepas kehilangan kekasih hati dan ditukar jadi vampire.. Hidup selama 224 tahun dalam kemurungan dan terpaksa sebab mencari vampire yang jahat.. Tapi semuanya berubah dengan kemunculan seorang perempuan yang optimist.. Dari tak nak jatuh cinta, dia terjatuh cinta.. Perempuan tu pun boleh terima diri dia seadanya.. Maka bermulah cinta mereka.. sedang seronok bercinta, muncul pula vampire jahat.. Tapi jangan risau cerita ini happy ending.. Hehehe..

Sinopsis : Love in Time is an Hong Kong supernatural television drama produced by Ricky Wong's CTI, and is the company's first television drama since its establishment. The drama follows the love story between a cold 224-year-old vampire (Danson Tang) and a young human girl (Michelle Wai)

13 comments:

  1. Alright! Macam best!! *mata bentuk love

    ReplyDelete
  2. dah lama tak tengok drama china. Muka hero ni macam ahli kumpulan fahrenheit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sha pun baru je nak mula dengan drama china.. hehehe

      Delete
  3. macam best ja kak... nk tgk la jugak nnt..kalau ada msa..hahaha

    ReplyDelete
  4. Salam jumaat Sha semoga rahmat Allah turun menderu deru kepada keluarga sis. Amin

    ReplyDelete
  5. movie ker drama? mcm menariks gak ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..