Ilusaniti oleh Adib Zaini - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, February 12, 2018

Ilusaniti oleh Adib Zaini

Assalamualaikum..
Hye semua.

Novel yang agak mencabar untuk dibaca.. Menarik cuma agak penat dan bukan kegemaran Sha.. Jalan cerita yang psiko dan penuh teka teki.. Tapi Sha berjaya habiskan.. Akhir ceritanya Sha agak tak puas hatilah.. Tapi still okay.. 

Membaca Ilusaniti ini kau kena buka minda.. Terima segala kemungkinan.. Baca dengan lapang dada, baru tak kecewa.. Hehehe.. Imaginasi kena luas.. 

Sha baca dan selesai pada 10.02.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

5 comments:

  1. Tengok cover dah nampak seram tapi menarik, cerita dia pasal apa??

    ReplyDelete
  2. Wahhh Kak Sha pun baca...Mai suka buku ni..Tapi belum habis baca.

    ReplyDelete
  3. amboi..macam best...tapi bukan type yg akak suka ya? kenapa ya? tgk cover tu seram dah tu..hihihi

    ReplyDelete
  4. dah baca buku ni tahun lepas rasa nak baca pasal ajaran cult tapi malas sebab mesti panjang kemain :P

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..