The Vampire Lives Next Door (2015) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, February 11, 2018

The Vampire Lives Next Door (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tak sangka Sha Ji sung ada berlakon jadi Vampire.. Pergh!! Handsome kot.. Walaupun hanya filem pendek, tapi memang ohsemlah lakonan Ji Sung.. Vampire hot okay.. hehehe.. Filem ini 20 minit je.. Sha tengok dekat Youtube.. Kalau korang nak tengok, klik SINI (part 1) dan SINI (part 2)..



7 comments:

  1. eh ada ye cerita pendek mcm ni? nanti boleh la jenguk

    ReplyDelete
  2. Kalau jumpa vampire hensem mesti tak lari noo...

    ReplyDelete
  3. Amboiii mesti dah terjebak dengan hakak k-pop ni kan.. hehehe

    ReplyDelete
  4. pernah nampak video ni kat youtube tapi tak tau plak pelakon dia Jisung. rugi pula rasa tak tengok aritu.

    ReplyDelete
  5. Haha kak sha minat korea jugak eh. Boleh geng ni. Sep sikit. Nanti nak la tgk cerita ni since taktahu nak tengok apa hee.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..