Sunday, February 11, 2018

The Vampire Lives Next Door (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tak sangka Sha Ji sung ada berlakon jadi Vampire.. Pergh!! Handsome kot.. Walaupun hanya filem pendek, tapi memang ohsemlah lakonan Ji Sung.. Vampire hot okay.. hehehe.. Filem ini 20 minit je.. Sha tengok dekat Youtube.. Kalau korang nak tengok, klik SINI (part 1) dan SINI (part 2)..



7 comments:

  1. eh ada ye cerita pendek mcm ni? nanti boleh la jenguk

    ReplyDelete
  2. Kalau jumpa vampire hensem mesti tak lari noo...

    ReplyDelete
  3. Amboiii mesti dah terjebak dengan hakak k-pop ni kan.. hehehe

    ReplyDelete
  4. pernah nampak video ni kat youtube tapi tak tau plak pelakon dia Jisung. rugi pula rasa tak tengok aritu.

    ReplyDelete
  5. Haha kak sha minat korea jugak eh. Boleh geng ni. Sep sikit. Nanti nak la tgk cerita ni since taktahu nak tengok apa hee.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »