Hanson and the Beast (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, February 26, 2018

Hanson and the Beast (2017)

Assalamualaikum..
hye semua..

Hanson and the Beast adalah filem komedi fantasi Cina yang dibintangi oleh Feng Shaofeng dan Liu Yifei.. Sha tertengok sebenarnya filem ini.. Bila dah tengok suku macam menarik je.. Teruslah sambung tengok.. Memang menarik.. Hehehe.. Makhluk jadian ini mencari manusia yang melindunginya semasa kecil.. Bila bertemu semula, masing-masing dah dewasa.. Makhluk jadian ini ingin membalas budi dan berkahwin dengan manusia itu.. Malangnya terdapat halangan dari kalangan makhluk jadian lain.. Ini demi menjaga keturunan mereka dari bercampur dengan manusia.. Kesudahannya menarik.. 

Cerita fantasi yang romantik.. Kelakar dan juga sedikit sedih.. Seronok juga menontonnya..


Hanson and the Beast (2017) CH Movie | Genre : Comedy, Fantasy, Romance

5 comments:

  1. wahhh comel je tgk cover die..nak pi download la heheh

    ReplyDelete
  2. mcm best.
    sbb kak sha ckp kelakar.
    hahahha
    sekarang suka tgk yg klakar je, pening kepala nk tgk cite yg sarat

    ReplyDelete
  3. macam best je crita ni kak.. mcm lain dr yg lain je..

    ReplyDelete
  4. macam best je cerita ni, lama dah tak layan cerita cina

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..