Gile Kentang rrr..... - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, June 20, 2011

Gile Kentang rrr.....

  hahahaha... sebenarnye ape yg aku nak cite nie xde kena mengena pun ngn tajuk tu.. hehehe.. sebenarnye aku nak cite pasal makanan... ape yang aku telah makan pada 15.06.2011(Rabu)... ari rabu tu aku gi Lawatan (Rombongan Opis).. so sepanjang ari tu asyik makan je.. memang mantap r... kenyang rasernye sampey ke malam...


   Memula tu aku jumpa buah Nona nie.. memang dah lame sangat2 aku nak makan buah nie.. kebetulan maser singgah kat hentian Tapah tu terjumpa.. lepas tu makan nasi lemak ngn air milo.. boleh lah nak alas pewut kan...




Sampey kat PUO, kami dijamu makan tengahari.. memang best r.. ade nasi putih, ayam masak kari, sayur campur n ikan goreng... pergh.. makan x hingat r... hehehe....




   Tempat terakhir kami ialah Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perak... kat sini kami dijamu ngn mee hoon goreng dan Kopi Kaw... serious r, aku memang x pernah raser kopi sekaw nie.. mantap doh... teraser-raser lagi nie.. hahahaha... kawan opis aku sampey sepanjang jalan dok sebut pasal kopi tu... memang melekat r...

2 comments:

  1. kalau rombongan ofis memang lumayan kan makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la MV.. Seronok berjalan dalam rombongan nie..
      Memang puas makan.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..