Friday, June 3, 2011

Fenomena K-Pop


Assalamualaikum..

Sekarang nie kan tgh demam K-Pop.. memula dulu aku xde r minat sgt ngn K-Pop2 nie.. tapi adalah satu ketika tu, aku tertanye2 nape agaknye diowang2 nie suka sgt ngn lagu2 K-Pop nie.. so aku pun search r kumpulan Super Junior.. memula dengar cam x best tapi diowg mmg dasyat r bab2 menari nie.. memang cantik r nengokkan deme menari.. lelame dengar syok lak jadinya.. yg boleh aku layan Super Junior, Wonder Girls, pastu ade r a few.. yg lelame tu ade r gak... tp kebanyakan nye soundtrack drama korea.. memang boleh blah r.. pastu td maser tgh aku godek2 internet nie aku terjumpa r satu blog tgh cite baiknye pasal artis Malaysia marahkan penyanyi korea.. kalo baca mmg lawak r.. baik punye maki r.. yg aku faham r sikit2 dari ape yg aku baca.. artis Malaysia x puas ati nape kne jemput artis korea wat persembahan kat Malaysia untuk Hari Belia Malaysia.. raser cam klaka sangat2 bila dengar artis Malaysia kutuk artis korea.. aku x sokong la mane2 sebab pada aku rezeki masing2 la kan.. lgpun mesti ade sebab nape penganjur jemput artis korea.. hanye mereka dan keluarga mereka saje yg tau.. hehehe... kalo nak tau cite yg lebih detail pasal pergaduhan diowg nie le r gi kat blog nie... http://azachiaki89.blogspot.com/ 

Seriously mmg dasyat r artis2 Malaysia kena kutuk ngn fanatik K-Pop.. klaka gile... sbg penutup layan r video kat bawah nie e... lagu Super Junior..

1 comment:

  1. cikyan xpnah minat kpop..hahaha..cuma kdg2 jela layan sikit2..hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com