Shoplinks.Asia

Thursday, January 19, 2012

'Kerja Tangan Suamiku"

   Pagi nie nak bercerita pasal kelebihan suamiku yg aku xsangka... hehehe... mane la tau esok2 le wat duit kan guna kemahiran die nie... Rupa-rupanya sumiku sangat pandey menjahit sebab nya sebelum nie dia pernah kerja dgn kedai Azizah Hias kat Sitiawan, perak. dan di bawah nie adalah hasil usahanya. sepatutnya langsir nie di pasang sebelum Raya 2011 tp disebabkan kesibukkan suami ku bekerja maka langsir ini baru lah sia pada ari selasa 17/01/2012... hehehe... tu pun masih ade yg belum siap...

 Langsir Tahun 2012



Nie kat dalam Bilik Tidur Utama...


 Nie kat Bilik Study.


Ni kat Bilik Tidur No.2


 Nie kat Bilik No.3 (Belum siap sepenuhnya tapi dah gantung)

Merah mataku melihatnya... hehehe... Sangat kreatif.. xyah nak buang2 duit gi tempah langsir... hahaha....

Selain itu suamiku juga mempunyai sijil mengecat kenderaan. ini pun aku dapat tau bila die tolong pasukan JKM siapkan kereta untuk Pertandingan Produa Eco-Challenged... hehehe sangat2 berkemahiran rupanya hubby ku ini... hehehe... dan disebabkan kemahiran dia tu kami dah jimat RM1000 lebih kerana dia cat sendiri je keta die... hahaha... sangat2 untung n jimat...Di bawah nie adalah hasil kerjanya...





Untuk Pertandingan Produa Eco-Challenged thn 2010.



Yang kat bawah nie die cat keta die sendiri... hehehe... setelah aku mengeksidenkan ketenya.. hehehe...

Sebelum cat (Warna Biru)



Selepas dicat (Warna Kelabu)



Yang nie pulak die cat keta adik die... cat sikit je kat bahagian bawah...


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI