Raptai & Majlis Pelancaran Lawatan Pendidikan & Misi Bantuan Ke Kemboja 2012 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, May 2, 2012

Raptai & Majlis Pelancaran Lawatan Pendidikan & Misi Bantuan Ke Kemboja 2012

Assalamualaikum...

Sekejap lagi kasih nak pergi Politeknik Metro untuk acara Majlis Pelancaran Lawatan Pendidikan & Misi Ke Kemboja 2012 anjuran PUSPANITA... hehehe... semangat nie... Jarang-jarang melibatkan diri dengan aktiviti besar dan keluar dari Poli... NIe jointpun untuk penambahan markah SKT dan juga semangat tahun baru...

Sambil jalan-jalan cuci mata sambil-sambil mencurahkan bakti yang x seberapa... nak pergi Kemboja memang tidaklah... nak tahu kenapa??? hohoho... sebab kasih allergic naik kapal terbang... sangat penakot dan gayat... hahaha... nanati kasih update ngn gambar ye...

Tidak pernah mengimpikan menjadi ahli puspanita apatah lagi ahli seumur hidup... joint acara apatah lagi.. hehehe... Akhirnya terjebak juga... Joint aktiviti dengan izin ketua jabatan... Kalau sebelum nie hanya memerhati rakan-rakan yang lain mengikuti acara Puspanita, nah sekarang giliran kasih lak.. hehehe.. Tugas sampingan untuk markah SKT... seronok jugak menambah pengalaman...

2.5.2012

Hari pertama kat sini, aku lunch McD.. hehehe... balas dendam.. coz memula tuan rumah kate ade mkn tengah hari.. so semangat r wat keje... alih2.. just bg minum petang jer... huhuhu... Naseb baek la McD dekat... bila gi McD, tgk tgh promosi menu baru... try r... Disebabkan lapar abis sume i makan... kalo x tu mesti kentang x abis..



3.5.2012

Hari Pelancaran Lawatan Pendidikan & Misi Kemboja 2012... Bermula dengan sangat banyak masalah... Biasalah bila kita terlibat bukan dengan rakan-rakan setugas kita. Dengan raptai yang bermula lambat.. Tapi Alhamdulillah majlis berjalan lancar.

Dibawah nie ade gambar, mohle kita nengok2 sekitar majlis dan juga sebelum majlis...





Menunggu untuk raptai penuh

Jemput makan...

Sempat lagi bergambar.. hehehe..

Nie testing gimik...

Pelancaran..


Setelah penat menjalankan tugas.. kita bergambar lagi...

1 comment:

  1. Ohh.. Sy taktau pulak psl program ni. Puan bgtau, brulah sy tau.. Apapun, err, gayat? Hehe, mula2 mmg trasa gayat.. Dlu sy prnh naik, tringt lg 1st time.. Sy takkn pndang ke tingkap.

    Apapun, tringin nk prgi Kemboja. Ktanya, mkanan sna agk sedap. Err, yg Halal la..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..