Thursday, January 10, 2013

Terukir Di Bintang Versi Aizat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walaupun demam AJL dah berlalu tapi aku pasti demam Aizat masih lagi belum kebah.. hehehe.. Aku x demam cuma aku suka tengok gaya dia masa penyampaian lagu Yuna tuh..

Seriously aku sangat suka gaya Aizat menyanyikan semula lagu Yuna nie.. Sangat-sangat Chomey dan Sangat-sangat Macho.. Even En. Hubby pun suka..  Dia kata Aizat nampak cam Player (Kasanova).. Pastu En. hubby tanya, misai Aizat tuh betul ke palsu??.. hehehe.. lawak jer.. Sudah semestinya lah misai betul..

Aizat nampak lain bila dia pakai camtuh.. Pastu untuk pertama kalinya dia menyanyi tanpa bermain gitar.. Bila dah dengar Aizat nyanyi lagu nie raser suke sangat.. hehehe.. Walaupun sebelum nie memang suka lagu nie tapi bila dengar Aizat nyanyi jatuh suka kali kedua lak.. hehehe...

Aizat berjaya membawa lagu nie dengan caranya yang tersendiri.. hilang langsung bayang Yuna.. hehehe.. Memang sangat klasik bila aizat yang menyanyikan lagu ini...

Layan jer..


3 comments:

  1. Husband Mieza kata dah gaya playboy aizat nyanyi lagu ni.. Heheh.. Apa pun mizai aizat sangat comel.. Ngeeee~~ =)

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. hehehe.. misai dia chomel sangat kan.. :)

    ReplyDelete
  3. sjk hr tu zam tak cukur misai ni.. haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »