Saturday, April 12, 2014

Berniaga

Lama dah x update aktiviti harian.. Sekarang nie tgh aktif meniaga kek.. Alhamdulillah, walaupun sampingan tapi pulangannya membantu mana yang kurang..
Seronok sebenarnya berniaga ni.. Saya buat jualan Coklat cheese kek, Tiramisu, Melty Choco's, Cheezy Merry, Cheesekuts ngn produk utama Coklat Moist Kek.. Idea nak buat nie datang masa hujung-hujung Nak abis cuti tanpa gaji.. Masa ni memang tgh popular kek keju leleh.. Nasib baiklah ada encik Google nie.. Cari punya cari terjumpalah camne nak buat cheese lelehnye.. Kek saya pakai kek coklat jer.. Itu jer pun yg reti.. hehehe.. Cuba jual dekat pentadbiran dan kewangan tempat keje.. Alhamdulillah laku... 
Bila letak dekat kantin pun alhamdulillah mendapat sambutan..
Zaman skrg nie mmg kena ada keje sampingan, kalau x mmg x cukup.. tambah2 kalau duduk kawasan yg taraf hidupnya tinggi.. semuanya nak duit..
 Antara kek yang saya jual..

Kalau duduk Area Tanjung Malim, Behrang dan Slim River bolehlah order ngn saya..
wassup/weechat/sms : 0192673703 (Sha)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com