Monday, April 21, 2014

Bila Emak Berniaga

Ini cerita 17 November 2013

First time aku joint carboot sale.. Sebelum2 ni bukan lah x pernah berniaga, cuma tidak secara serius macam ini.. Ini lah pertama dan terakhir.. Mencari pengalaman.. Masa ini Nur Imani baru 8 bulan.. Terpaksa letak dia dalam bonet.. hehehe.. bukanlah aku kurung dia.. aku jadikan bonet kereta tu tempat untuk dia bermain. Nasib baik ada adik perempuan aku tolong. Carboot ini sampai petang tapi aku stay sampai kul 12 tgh ari jer.. itu pun penat ya rabbi.. InsyaAllah kalau ada peluang nak joint lagi, tambahan pula produk jualan dah banyak.. Aku boleh letak kek sekali.. hehehe.. Tapi memang best r.. Aku jual baju bundle kanak-kanak dari USA dan Jepun..



Boleh je kalo nak beli online... gi kat sini Shadz Bundle

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com