Saturday, April 4, 2015

Homicide Investigation Team aka HIT

Drama Korea lagi..

Drama ni tahun 2007..
Hero x ensem..
Heroin xde la cantik mana..
Tapi jalan cerita mmg best..
Kalo ko tengok cite nie mesti ko rase macam nak ketok-ketok jer kepala pelakon pompuan tu...
Pergh... panas hati jer...
Tapi cite nie memang menarik..
Sape yg suka cite-cite pasal polis, penyiasatan boleh layan cite nie...
Cite yg pada aku nampak macam biasa jer tapi dienya umphh, ko kena tgk sendiri...
satu je la aku nak pesan...
Kita nie kalau nak keje ke... nak marah ke.. nak dendam ke... nak sedih ke...
Biarlah berpada-pada... jangan sampai merosakkan jiwa...
Kepercayaan dan kerjasama sangat penting dalam apa jua kerja yg kita buat...
Good luck Guys...

Sinopsis?? Klik SINI..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »