Wednesday, October 16, 2019

Imani Melawat Perpustakaan Hulu Bernam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam Pra Sekolah Imani dapat jemputan untuk ke Perpustakaan Awam Hulu Bernam pada pagi 16.10.2019.. Seronok anak-anak beraktiviti di Perpustakaan.. Anak-anak pergi dengan guru sekolah.. Seramai 25 orang murid 6 tahun telah dibawa ke Perpustakaan.. Antara aktiviti yang dijalankan ialah bercerita, membuat kraftangan dan membaca.. Memang terujalah Imani.. Bermacam-macam aktiviti yang dibuat dan dirancang guru untuk anak-anak ini.. Sama ada di sekolah mahupun di luar.. Pengalaman untuk anak-anak ini..


7 comments:

  1. syoknya dpt pi perpustakaan..bagus untuk kanak-kanak menerokai tempat yang boleh digunakan untuk menmba banyak ilmu

    ReplyDelete
  2. lama betul kak ana tak masuk library ni Sha hehe :)

    ReplyDelete
  3. Look so much fun. Kat KL ni nak cari library untuk lepak buat kerja pun dah susah so nampak library budak2 macam ni dah rasa best.

    ReplyDelete
  4. Baguslah ada aktiviti macam ni👍🏻. Kena pupuk minat membaca ni dari kecil.

    ReplyDelete
  5. dah hujung2 tahun ni mmg banyaklah aktiviti luar sekolah kan...

    ReplyDelete
  6. Budak-budak memang suka buat aktiviti macam ni. bila ada kawan-kawan ni lagi semangat macam tu

    ReplyDelete
  7. Bagusnyaaa bawah kanak2 umur macm ni pegi perpustakaan, Bukan apa melentur buluh biarlah dari rebungnya kan kak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »