Monday, January 23, 2023

Gardenia Delicia: Pes Coklat dengan Biskut Jejari

Assalamualaikum..
Hye semua..

Gardenia keluarkan biskut celup coklat pula.. Tapi tu lah.. Harga agak mahallah.. Kalau dia bubuh biskut tu banyak sikit, okaylah pada Sha.. Sebab coklat tu dia bagi banyak.. Biskut tu adalah 10 batang, dahlah halus je biskutnya.. Alhamdulillah, sedap biskut dan coklat.. Tapi kalau nak beli lagi mungkin akan berkira-kiralah.. hehehe.. Owh.. Sebelum terlupa, Sha beli dekat kedai runcit je ini.. Harga mungkin berbeza mengikut tempat ia di jual ye..

Gardenia Delicia: Pes Coklat dengan Biskut Jejari
RM4.50

Ada 10 batang biskut jejari yang halus saiznya.. Kalau dia bubuh lebih pun okay rasanya sebab coklat tu ada lagi tapi biskut dah habis.. 

3 comments:

  1. Warghhh Gardenia dah keluarkan biskut cicah cokelat dulu kecik2 ibu suka makan yang jenama NiNi. Bila dah abeh biskut colek dgn jari je cokelat yg tinggal. ;)

    ReplyDelete
  2. Jadi teringat jajan dulu-dulu, Nini Cokelat Celup hahahaha

    ReplyDelete
  3. NiNi cokelat Celup jugak paling win sebab ada lagu catchy haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com