Monday, October 30, 2023

Massimo | Limited Edition Torta: Gula Melaka

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terpandang di rak roti masa mencari roti.. Belilah satu sebab tak pernah nampak.. Semerbak bau gula melaka bila buka bungkusan.. Menakjubkan bila rasanya sedap dan kena dengan selera Sha.. Tak manis tapi bila habis makan ada rasa gula melaka yang tertinggal di lidah.. Menarik.. Kek span ini boleh buat orang suka dan juga tak suka.. Bergantung pada lidah dan tekak anda..

Torta: Gula Melaka - RM1.50

Keratan rentas kek ini..

3 comments:

  1. nampak cantik kek dia. Tak gemar sangat rasa gula melaka ni tapi mungkin ada peminatnya tersendiri

    ReplyDelete
  2. Isssssshhhh kenapalah saat saya kesana tak lihat roti ni πŸ˜…. Sukaaa tekstur kue yg lembut macam ni. Kalo rasa gula Melaka pasti sedap..kemarin Di Melaka saya ada coba puff rasa gula melaka, gula melakanya chewy kenyal, ENAAAAK sangat

    ReplyDelete
  3. dah rasa. mmg sedapp cicah ngan teh sekejapan je dah habis😁

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com