Wednesday, November 22, 2023

India | Chandramukhi 2 (2023)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ranganayaki terpaksa berdepan dengan nasib tak baik selepas salah seorang ahli keluarga berkahwin lari.. Mereka meminta tolong dengan pendeta untuk memulihkan kembali nasib mereka.. Pendeta meminta mereka supaya kembali ke kuil keluarga dan membuat upacara pooja.. Pendeta meminta semua ahli keluarga mesti adatermasuklah yang berkahwin lari tu.. Bukan muda untuk merekamenerima namun merekaterpaksa bersama.. Malangnya perkara lain pula menimpa mereka bila roh Chandramukhi merasuk salah seorang dari mereka demi membalas dendam kepada Vettaiyan.. Pandiyan menjadi pemuda cara untuk mereka semua mendapat kembali apa yang mereka mahu termasuklah roh Chandramukhi dan Vettaiyan..

Chandramukhi 2
2023 ‧ Horror/Drama/Comedy ‧ 2h 51m
A woman suffers from dissociative identity disorder, which impacts her family. A psychiatrist plans to solve the case, but it puts his life in danger.

3 comments:

  1. Cerita sama mcm yg lama je kan? Hihihi

    ReplyDelete
  2. tengok separuh dah tak sanggup nak habiskan sebab banyak menyembang, cgi pun kelakar

    ReplyDelete
  3. baca sinopsis pun sy tak dapat nak faham jalan ceritanya­čśü

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com