Wednesday, January 17, 2024

ebook | Nama Aku Syaiful Rizal oleh Rina Khan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisahnya Syaiful ini ada kerja lain selain menjadi pemilik gym.. Sepatutnya dah tak terlibat tapi bila anak buahnya iaitu anak abangnya Azam di diagnosis penyakit berbahaya dan perlukan duit yang banyak, Syaiful terpaksa melakukannya.. Azam pula memaksa Syaiful bawa dia dengan harapan dapat mencari duit lebih.. Syaiful terpaksa membongkar kerja sebenar yang dilakukannya di KL.. Walaaupun Azam dha tahu, dia emmaksa Syaiful untuk membawa dirinya juga.. Bila sampai di KL, Eddy ketua bagi kerjaya yang tidak patut, tak bersetuju dengan penglibatan Azam namun terpaksa terima bila Jep dan Pya memujuknya.. Rancangan mereka berjaya tapi kesilapan kecil Azam telah menyebabkan nyawa mereka semua dalam bahaya.. Kesilapan yang tak disengajakan namun mengundang musibah yang lebih besar..

Sha baca dan selesai pada 16.01.2024..

Published January 1, 2018 by Anaasa Publication

3 comments:

  1. Duuuuh buat penasaran isi novelnya kak 😍. Judul dan nama penulis nya mengingatkan saya dengan movie My name is Khan 😄.

    Terlibat drugs kah mereka ini? Saya plan ke Malaysia LG Juli nanti. Nak cari banyak buku di sana. Review Kakak membantu sangat untuk pilih2 buku yg menarik

    ReplyDelete
  2. Rina Khan..tiba-tiba teringat nama artis dulu tu. mana pergi dia ni ye?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com