Thursday, February 7, 2019

Random Photo #3

Assalamualaikum..
hye semua..

Banyak sangat gambar dalam handphone.. Share sinilah.. Nanti boleh tengok balikkan.. Tapi.. tulah.. banyak gambar makanan.. hahaha.. Maaflah ye kalau terliur..

Tambah stok ikan pekasam.. Ikan pekasam ini memnag kesukaan Sha.. Ikan Lampan.. Walaupun banyak tulang tapi bila digoreng garing bersama cili padi.. Pergh!! Habis sepinggan nasi.. Ini beli lebih sebab nak bagi kawan sama..

Nescafe Latte Mocha berwajah baru.. Memang lebih creamy dan chocolaty rasanya..

Bila nak cepat, kita sambar je Wonda Coffee ini.. Terus minum.. Hahaha..

 Sarapan pagi Isnin.. Bila tak ada orang dekat pejabat dan kena bertugas dekat kaunter, makanya sarapan pun dikaunterlah.. Bukan kata kantin pejabat je tutup, kedai makan Sha selalu pergi pun tutup.. Beli jelah mana yang jumpa.. Tu yang nasi, sambal dan telur rebus secoet je yang ada.. Sedih..

 Kari kambing ohsem..

Rendang Arnab.. Rasa dagingnya sedikit liat.. Sekali pandang macam daging itik pun ada.. 

20 comments:

  1. berapa RM sepeket ikan pekasam tu?

    ReplyDelete
  2. teruja tengok ikan pekasam tu...sedpanyaaaa

    ReplyDelete
  3. lpr plak ni tgk gmbr makanan tgh puasa

    ReplyDelete
  4. amboi ikan pekasam, air minuman hehe..mmg kalau tgk phone gmbr mknn minuman yg byk kan

    ReplyDelete
  5. Huish kari kambing..makan dengan roti sedapnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami makan dengan nasi je PC.. tak sempat nak cicah roti.. hehehe..

      Delete
  6. daging arnab memang liat kak sha tapi sedapppp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Farhanna.. Sedap.. terus fall in love.. :)

      Delete
  7. Aduhai, masuk-masuk terus dijamu gambar pancing selera!

    ReplyDelete
  8. aida pun byk gambar dlm phone.
    lom sempat up entry random photo.
    arnab? aida lom pernah makan daging nyer, sha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »