Shoplinks.Asia

Tuesday, June 7, 2016

Makan di Kuala Perlis

Assalamualaikum..
Malam tu kami makan di Kuala Perlis.. Kedai makan tepi laut.. Makan seafood.. Memang best dan berbaloi.. Seafood dia segar dan fresh.. Puas hati makan.. Berbaloi-baloi..

 

Menu ini berharga RM152.00(diskaun RM2)
Sotong Goreng Tepung 600g
Ikan Jenahak Bakar 500g
Udang Butter 250g
Tomyam 2 orang makan
(Ada 4 Ekor udang besar dan sotong)
Sayur baby kailan masak ikan masin 2 orang makan
Lala 300g masak sambal
Nasi putih 5 pinggan

Ikan bakar (terbaik)
Tomyam
Butter Prawn
Lala masak pedas (memang best)

Sotong Goreng Tepung..(maveles)
Baby kailan..

Sampingan..
Sambal belacan
Ulam-ulaman (timun, rebung dan ulam raja)

Ini owner nya..
Memang ramah..
Layanan pun terbaik..
Makan sedap..
Puas hati..

Ini no contact..

 
Geng makan..

9 comments:

  1. wah sedapnya.. lama tak pg makan dekat sana...

    ReplyDelete
  2. walaweiiii tgk pun rasa ketaq2 ni..tak tahan weiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha yang tengok balik nie pun ketaq juga kak el..

      Delete
  3. sha berjaga ker berharga...nmpk sedap tomyam tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ MV tegur.. xperasan.. gemuk sungguh jari itu.. kikiki...
      Tomyam dia memang sedap.. kaw..

      Delete
  4. sedap tu, mau bertambah2 makan kena menu macam nih..

    ReplyDelete
  5. sedap nya... ala lambat nak berbuka puasa ni

    ReplyDelete
  6. mesti berbaloi gila kan ? Nampak pun sampai lap air liur ni haaa !

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI