Kedai Bunga - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, June 25, 2016

Kedai Bunga

Assalamualaikum..
hye semua...
Minat beli bunga..

Sha ada satu lokasi yang menjual pelbagai jenis bunga..
Cantik-cantik dan ada yang kacuk..
senang je nak cari kedai bunga ini..
Kalau datang dari pekan slim river,
Lepas trafic light ke Econsave sebelah kiri..

Tapi tulah.. Nama kedainya tak ada..
Jenuh juga cari.. kikikiki..
Sha beli benih mulberry kat sinilah..
Pokoknya dah tinggi dan berbuah..
RM15.00 sepokok..

 






8 comments:

  1. Slim river eh. Em jauhhh. Ain suka tengok bunga tapi tak suka bela konon taknak komitmen hahaha

    ReplyDelete
  2. singgah ramadhan
    https://belogs.blogspot.my/2016/06/jmbelog-blog-walking-2.html

    ReplyDelete
  3. Mama siqah suka bunga. Anaknya ni malas nak jaga bunga tapi suka bunga. Hehe

    ReplyDelete
  4. wahh pokok mulbery uols
    bestlah nti boleh masak mcm2 hehe

    ReplyDelete
  5. mak CT sukalah nursery bunga cemni.. kadang pegi niat jenguk..
    balik mesti angkut satu dua pasu.. tp kalo kat rumah.. dgn kita2 ni dia suruh siram pokok dia.. aaaa i is malaih betol..

    ReplyDelete
  6. nak cuba juga tanam bunga nanti, mesti cantik kawasan rumah dengan bunga yang berwarna-warni

    ReplyDelete
  7. sha murahlah rm15.00..kalau dekat nak pegi juga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..