Shoplinks.Asia

Monday, June 6, 2016

Membeli di Bookcafe.com

Assalamualaikum..
Ini antara tempat Sha membeli buku online..
Kebetulan masa ini memang tengah sale..
Membelilah Sha..
Sebuah buku RM2 je.. Memang rambanglah..
Kebetulan dah gaji..
Buku yang Sha beli ini tulisan A. Samad Said ada tiga..
Dua lagi novel seram..
Biasalah.. Seram dan Sha tak boleh dipisahkan..

Selalu juga Sha dapat email dari bookcafe mengenai diskaun
dan info terkini buku-buku mereka..
Cuma perlu mendaftar sahaja..
semuanya akan di email pada kita..

Tinggal nak dengan tak nak je..
Sha beli buku-buku ini untuk bahan bacaan Sha dan Amani..
Bila ada geng minat yang sama, lagi teruja membeli buku..
Sha membeli belah ini pada 30.05.2016


6 buah buku hasil rembatan Sha..

 
Buku sampai 01.06.2016
 Memang tip top..
Buku dalam kondisi yang elok..
Berbalut kemas..

Berminat nak beli??
Klik link dibawah..
Bookcafe.com

6 comments:

  1. Ohh ingatkan novel pun 2 hengget hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xlah.. Novel yg RM2, x sempat nak sambar..
      Yang akak beli tu diskaun 50%..

      Delete
  2. Replies
    1. Tengah sale giler-giler.. memang murah MV..

      Delete
  3. murah sangat duit tu... hihihihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI