Imani Potong Rambut - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, August 14, 2016

Imani Potong Rambut

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya rambut Imani terpaksa dikorbankan dengan lebih awal..
Kenapa?? Kerana permasalahan KUTU..
Rupan-rupanya bila Amani dan sha berambut pendek..
KUTU-KUTU tu telah berpindah ke rambut Imani..
Disebabkan rambut Imani halus, maka Sha memang tak dapat mengesan KUTU.
KUTU tu pun pandai.. Dia tak duduk dibahagian bawah rambut..
Dia duduk dan bertelur di bahagian atas dan tengah kepala..
Mujurlah pengasuh Imani perasan dan maklumkan pada Sha..

Maka dengan itu, kami mengambil keputusan untuk memendekkan rambut Imani..
Sepatutnya rambut Imani dipendekkan hujung tahun ini sebelum masuk ke sekolah..
Pengasuh Imani bagi tahu pasal kutu hari Isnin (08.08.2016)..
Rambut Imani dipendekkan pada hari Selasa (09.08.2016) di Tanjung Malim..

 

 

 
 Baik je dia duduk kat kerusi tu..
Bayaran untuk memoton rambut Imani ialah RM16.00
Memang puas hatilah.. kemas sangat potongan rambut Imani..

 
Wajah baru Imani..
Potongan rambut yang sangat kemas..
Bermulalah episod baru untuk rambut Imani..
Tanggal 09.08.2016

3 comments:

  1. comel !..ingt msa kecik2 dlu..ptngn rmbut gya tempurung je..haha

    ReplyDelete
  2. alahai syg nyer....
    tapi tu la, kutu kan.
    memang kena banteras dari awal ler.

    ReplyDelete
  3. alahai syangnya tapi ayu dulu pun macam ni juga terpaksa potong rambut...huhu...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..