Thursday, November 15, 2018

Abell, Sekolah Kita Berhantu! oleh Nuharu Yachi

Assalamualaikum..
Hye semua..


Novel ringan dari siri Magic Bean keluaran GempakStarz.. Boleh tengok SINI untuk tajuk yang lain..
Kisah seorang remaja bernama Abell yang menjadi halimunan secara tiba-tiba.. Walaupun seronok mengacau kawan-kawannya dan membalas balik perbuatan buli yang diterimanya, Abell tetap rasa susah hati.. Susah hati kerana dirinya tidak kelihatan pada pandangan orang lain.. Kisah persahabatan, dikhianati sahabat dan sifat rendah diri yang melampau.. Selain dari Abell yang halimunan, sekolah mereka juga ada hantu.. Namun penjelasan mengenai hantu tu tak berapa nak terperinci.. Hanya muncul mengganggu..

Memang sebuah novel yang menarik dan seronok dibaca..

Sha baca dan selesai pada 11.11.2018..

Koleksi Sha

Diterbitkan oleh Gempakstarz

10 comments:

  1. Bacaan santai yang menarik ni..😎

    ReplyDelete
  2. Sesuai untuk bacaan ringan ye buku ni. Ana pun dh beli byk buku seram. Tgl nak baca je.

    ReplyDelete
  3. tapi sy x suka bahagian yg dia kacau brg2 'pak cik' tu... mcm x hormat privacy org keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha.. part nie Sha setuju.. Suka hati dia je selongkar tempat orang..

      Delete
  4. myra tak pernah lagi beli light novel Melayu hmm

    Myra | The Grey Lines Between

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »