Koleksi Buku November 2018 #5 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, November 30, 2018

Koleksi Buku November 2018 #5

Assalamualaikum..
Hye semua..

Iye.. Sha tahu Sha dah beli buku banyak sebelum ini.. Tapikan sebab stress, tangan tu gatal pergi klik beli lagi.. Huhuhu.. Walhal rak buku Sha dah melimpah ruah dah sebenarnya.. Dah tak tahu nak letak mana buku-buku itu.. Banyak lagi yang belum baca juga.. Tapikan bila stress mesti nak membeli.. Wargh.. Tolonglah.. Hahaha.. Tapi seronok tengok dan bau buku.. Jenuhlah nak pindah nanti.. Encik suami dah jeling-jeling dah sebenarnya.. Kikiki.. Maaflah ye..

Sha beli buku-buku ini dengan harga RM21 dan postage RM7.50 (Ninja Van).. Berbaloi tak berbaloi?? Mestilah berbaloikan.. Sha beli pada 28.11.2018 dan buku-buku ini sampai pada 

Ini koleksi Sha.. Simpanan Sha...
Dua Nyawa
Kelibat Setan
Misi Budak Tahfiz
Monokromatik
Sofa Biru

Yang ini pula Sha nak jadikan hadiah buat rakan-rakan blogger.. Kikiki.. Beli untuk sahabat-sahabat juga.. Buku sama juga ada pada Sha..
Misteri Mimpi Yana
Psiko: Nota Dari Bilik Gelap

9 comments:

  1. Wow, banyaknya buku baru. Buku-buku yang akak beli memang jual online je ke? Sbb sy x nampak pun jual kat kedai buku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada juga kat kedai.. Mungkin tak meluas.. Akak suka beli online sebab senang.. pilih, bayar dan tunggu.. Kalau kedai buku ini, susah sikit nak akses.. Jauh..

      Delete
  2. Cantik cover buku2 tu semua. Kalau dh ulat buku mana boleh tahan nafsu menambah koleksi rak buku. Hehe

    ReplyDelete
  3. byk koleksi buku..simpan utk anak2, mesti depa suka..

    ReplyDelete
  4. kak..saya tag akk

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/12/mystery-boxes-giveaway-by-liyana-jasmi.html

    ReplyDelete
  5. misi budak tahfiz tu macam best je, beli online ye sha

    ReplyDelete
  6. Sha.nak tgk awak punya koleksi semua.buku boleh 😆😆

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..