Thursday, December 22, 2022

Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik-Baik Saja by Judika

Assalamualaikum..
Hye semua..

hujan turun membasahi bumi tak kiralah dimana pun anda.. Lagu ini sangat kena dengan cuaca yang sejuk ini.. Perasaan Sha saat ini "Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik-Baik Saja"

Bagaimana kalau aku tidak baik-baik saja
Trus mengingatmu.
Memikirkanmu
Semua tentang dirimu

Judika - Bagaimana Kalau Aku Tidak Baik-Baik Saja ( Official Lyric Video )

Andai aku bisa memutar waktu
Aku tak ingin mengenalmu
Mengapa ada pertemuan itu
Yang membuat aku mencintaimu

Bagaimana kalau aku tidak baik-baik saja
Trus mengingatmu.
Memikirkanmu
Semua tentang dirimu

Bagaimana kalau aku tidak baik baik saja
Tak seperti kamu.
Yang mampu tanpaku.
Bagaimana..

Mungkin kini kau bersama yang lain
Walau hatimu untukku
Adakah kesempatan untuk cintaku
Bahagia walau kita berbeda.

Uoooooooo
Uuuuuuuooooouuuuu..oooo

Mungkin kamu bukan untukku
Tapi kau selalu dihatiku.

Oooooouuuuuu

Bagaimana...

Oooooooooooo

Bagaimana kalau aku tidak baik baik saja
Trus mengingatmu.
Memikirkanmu.
Semua tentang dirimu

Bagaimana kalau aku tidak baik baik saja 
Tak seperti kamu yang mampu tanpaku
Tak seperti kamu...

Bagaimana...

3 comments:

  1. lirik lagu ni mcm orang putus cinta yang belum move on...

    ReplyDelete
  2. lagu tentang perasaan saya sejak 3 tahun, 10 bulan yang lepas. huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com