Sunday, December 4, 2022

Hadiah Harijadi dari Telco YES

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Tak sangka masih terima hadiah lagi walaupun dah masuk Disember.. Kali ini dapat 10GB data percuma dari YES sempena harijadi Sha.. Suka suka.. Hehehe.. Simkad YES ini asalnya Sha tebus di Shopee dengan harga RM1 sebab nak tebus data YES hasil berbelanja di Shopee.. Tambahan pula masa tu PKP dan anak-anak kena belajar di rumah.. Memang sangat bergunalah data YES percuma tu.. Data YES tu diberikan hasil membeli belah di Shopee.. Banyak belian, banyaklah data percuma.. Maksimum 100gb dan minimum 5gb.. Sampai sekarang Shopee masih lagi berikan data YES percuma tu cumanya syarat nak tebus tu dah lainlah di YES.. Kena belu data YES dulu baru boleh tebus data YelES percuma dari Shopee.. Tapi masih lagi berbaloi sebab Sha masih lagi shopping di Shopee..

Mesej memaklumkan tentang pemberian data..

Dah ada dan dah boleh guna..

7 comments:

  1. wahhh...rezeki tu dapat 10 GB...

    ReplyDelete
  2. Mmg menyopping sakan ni masa pkp dlu... benda free sapa yg x suka kn sha?

    ReplyDelete
  3. sedap tu layan kdrama boleh habis 16 epi hehehe

    ReplyDelete
  4. Tahniah! Rezeki tu. Selamat hari jadi.

    ReplyDelete
  5. banyak tu sampai 10gb, sakan lah baca ebook guna data ni hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com