Sunday, December 4, 2022

Beli Ebook di eSentral

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sekarang ini eSentral tengah bagi diskaun kaw kaw punya sempena Pesta Buku Selangor.. Sha pun, apa lagi.. Terus beli 5 ebook yang memang dah lama diidam-idamkan.. Sekarang ini memang nak kurangkan beli buku fizikal sebab dah tak tahu nak susun dekat mana.. Encik suami dah jeling-jeling.. Hahaha.. Lagipun Sha tengah kumpul duit nak beli ereader.. Lebih selesa kalau nak membaca sebenarnya.. hehehe..

Diskaun.. Diskaun.. hehehe..

Bila selesai je pembayaran, buku terus appear dekat bahagian purchased.. Bolehlah mula membaca nanti..

Kru Paranormal: Hantu Jarang Gigi oleh Khairul Nizam Khairani
Kru Paranormal: Hantu Kilang Lama oleh Khairul Nizam Khairani
Silat Warrior oleh Sharina Elisa
Detektif Hantu oleh Sharina Elisa

3 comments:

  1. selamat membaca Sha! walaupun kepuasan tak sama,tapi betullah kan buku fizikal susah nak simpan

    ReplyDelete
  2. patut laa teringin nak beli...dari penulis pemes rupanya

    ReplyDelete
  3. Betul juga, Kak Sha. Buku fizikal best untuk baca tapi kena cari ruang untuk simpan pula.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com