Sunday, April 30, 2023

Cadbury Cookies

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha nak beli barang lain tapi biasalah perempuan kan.. Mata tu melilau je cari produk baru dan tak pernah dicuba.. kikiki.. Tu yang ternampak biskut cadbury ini.. Sha da bubuh dalam Shopee Cart, tapi tak perna checkout.. Jadi bila dah nampak depan mata, kita belilah sebab ada diskaun RM1.. kikiki.. Alhamdulillah, sedap biskut dia tak manis.. Cumanya agak keraslah bak kata anak dara Sha yang sakit gigi.. kikiki.. Okay je.. Dia tak terlalu rapuh.. 

Cadbury Cookies (150g)
RM6.49 (Harga asal RM7.50)

Ada 6 pek dalam kotak tu..

1 pek ada 2 keping biskut..

Ada inti coklat di bahagian tengah dia..

6 comments:

  1. Macam biskut raya la shaa lupa dah namanya apa

    ReplyDelete
  2. Pasti sangat sedap siapa yg tak tau cadbury..emmm liat coklat di tengahnya

    ReplyDelete
  3. Tak pernah nampak pula Cadbury cookies ni di pasar raya.

    ReplyDelete
  4. Kalau Cadbury, confirm sedap.

    ReplyDelete
  5. dah penah try tp bkn rezeki sy ms tu. biskut lemau­čśö

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com