Thursday, April 13, 2023

US | 65 (2023)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pengembaraan yang menarik bila Mills terhempas di bumi pada 65 juta tahun dahulu.. Kapal yang membawa penumpang terlanggar metriod dan musnah.. Namun dalam kemusnahan itu Koa terselamat cumanya mereka tak boleh berkomunikasi disebabkan perbezaan bahasa.. Usaha menyelamatkan diri dari dinasour dan juga metroid yang bakal memusnahkan bumi.. Memang mendebarkan dan juga mengujakan.. 

65
2023 ‧ Sci-fi/Action/Adventure/Drama ‧ 1h 33m
After a catastrophic crash on an unknown planet, pilot Mills quickly discovers he's actually stranded on Earth -- 65 million years ago. Now, with only one chance at a rescue, Mills and the only other survivor, Koa, must make their way across an unknown terrain riddled with dangerous prehistoric creatures.


3 comments:

  1. nasib baik Mills ada bawak senjata

    ReplyDelete
  2. Saya penasaran dengan film 65 ini. Belum sempat saja saya menontonnya.
    Membaca review singkatnya sepertinya seru juga ya...
    Saya jadi teringat film Promotheus karya Ridley Scott.

    ps. Ini pertama kali saya berkunjung ke blog Mbak ini. Salam perkenalan saja ya Mbak.

    Salam dari saya di Sukabumi, west java, INA

    ReplyDelete
  3. lama betul tu smpi 65 juta tahun..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com