Friday, April 28, 2023

Minuman: Cocomax

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menarik airnya.. Adalah rasa payau kelapa tu cumanya tak ada isi kelapa.. Kalau ada isi kelapa, mesti lagi best dan mantap.. kikiki.. Minum sejuk-sejuk, memang mantaplah.. Lega tekak.. Inipun Sha tak beli, ada orang belanja.. Kalau Sha, memang fikir panjanglah nak beli.. kikiki.. Harga dia je dah seram tengok..

CocoMax
RM5.50

2 comments:

  1. Saya sering banget minum air kelapa muda..tapi buah aslinya­čśÇsegar

    ReplyDelete
  2. mcm air kelapa dr thai yg sy beli dulu. harga pun bleh tahan jg laa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com