Thursday, April 20, 2023

NESCAFE Classic Kopi Kedah Edisi 2022-2023

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kopi Kedah muncul lagi dengan design terbaru.. Ini design ketiga Kopi Kedah keluaran Nescafe.. Cantik sangat kali ini punya corak.. Rasa kopi dia sama je macam sebelum ini.. Sha beli sebab tertarik dengan corak dia.. kikiki.. Simpan sini untuk kenangan.. 

Edisi mula-mula tengok SINI.. Edisi 2021 tengok SINI..

NESCAFE Classic Kopi Kedah (170g)
RM25.29

Pek plastik dia pun corak yang sama.. Buat hadiah pun ohsem juga ini..

4 comments:

  1. ooh nescafe dulu wak penah menang hadiah contest dptla 2 ipad., hehe

    ReplyDelete
  2. special betul nescafe colab ngan kopi kedah ni kan... nnt nak juga try cari laaa... ada kelainan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa dia lebih kaw berbanding nescafe original.. Untuk Sha lah..

      Delete
  3. Ini cocok memang buat oleh2 atau hadiah giveaway. Biasanya saya setiap pulang traveling, pasti bikin giveaway di IG saya kak, oleh2 dari negara yang saya kunjungi. Bagus nih kalo nescafenya dijadikan hadiah. Packagingnya unik 👍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com