Friday, April 7, 2023

Pizza Hut: Spicy Krunch

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selasa hari tu encik suami belanja Pizza.. Jadinya Sha minta belikan Pizza Spicy Crunch yang baru tu sebab ada mamee katanya dan ada keju di bahagian crust dia.. Tapikan bila dapat, sedih sangat.. Kuciwa.. huhuhu.. Tak ada pun mamee tu.. Indah iklan dari yang sebenarnya.. Rasa pula sedikit masin.. Sekali jelah tapi macam nak cuba lagi cumanya mungkin beli di cawangan lain.. Cawangan yang ini, memang pangkah lah.. Bukan sekali malah da berkali-kali.. Pizzanya dibuat macam asal boleh je.. 

Sha beli yang double box ini.. 

Inilah rupa pizza tu.. Berbeza gila dengan gambaran iklannya.. Tak ada pun mamee nya..

Ini pula iklan yang berjaya memikat Sha untuk beli.. Ish.. Ish.. 

5 comments:

  1. Eh ke dieorg salah hantar pizza. Kalau saya, saya akan call dan tanya balik sebab nampak sangat tak sama dgn dlm gambar tu.

    ReplyDelete
  2. banyak betul bezanya. boleh complain ni

    ReplyDelete
  3. Hahaha..gambar kadang menipu kita ya..

    ReplyDelete
  4. Ini mah beda sangat sangat ya kak 🤣. Saya pun akan komplain kalo dapat yang seperti itu. Seperti pembohongan publik

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com