Tuesday, December 3, 2019

Komik | Lawak Kampus : Friends Edition (Lawak Kampus Edisi Khas) oleh Keith

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik penghargaan buat Lawak Kampus dari pelukis lain dan juga pembaca sempana ulang tahun ke 10.. Menariklah sebab boleh nampak watak-watak dalam Lawak Kampus tu betubah bila dilukis orang lain.. Ada yang menatik, ohsem dan biasa-biasa sahaja.. Dah 10 tahun dah usianya.. Owh ya.. Sha baca komik ini secara atas talian je.. Menggunakan aplikasi Oakbee.. Sambil-sambil menunggu tu Sha selak dan baca.. Tahu-tahu je dah habis.. hehehe..

Sha baca dan selesai pada 02.12.2019..

Sha baca ebook menggunakan aplikasi OakBee..
Published April 2013 by Gempakstarz

8 comments:

  1. dulu2 anak-anak kak ana suka beli komik ni Sha, sekarang depa duk kampus tak ada masa lak nak baca komik hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. sha nie memang minat komik kak Ana..

      Delete
  2. aritu ada nampak kompilasi lawak kampus kat popular tapi berkulit tebal dalam rm30 lebih kot, tak berani lak nk beli sebab macam mahal lagi lah berkulit tebal... biasa beli yang komik biasa je tuh

    tapi memang suka, sekarang follow ig dia, baca yg kt ig je mengimbau betul

    ReplyDelete
  3. wah.
    mcm nak beli.
    ijat da start suka baca komik, sha.
    ngikut aje kakak-kakak nyer.
    berbaloi kalau beli ni.

    ReplyDelete
  4. x semstinya buku kalau nk baca kan atas talian pun boleh

    ReplyDelete
  5. sesekali release tress lyn komik mmg syok esp bila gelak mengilai2 hahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »