Monday, December 2, 2019

2019 Reading Challenge #11

Assalamualaikum..
Hye semua..

November berlalu sudah.. Pembacaan Sha bulan ini agak mantap dengan 27 buah buku.. Saat-saat akhir ini, pecutan dia luar biasa sikit.. hehehe.. Alhamdulillah, minat membaca masih membara.. Pelbagai genre dan juga ketebalan.. Kesemuanya buku fizikal.. Hehehe..



Senarai buku yang berjaya Sha baca:
1. Koleksi Cerita Hantu Dunia 05: Cerita Hantu Rusia oleh Kim Hye-Ryeon, Gan Chee Wee (penterjemah)
2. Misi 10A Finale oleh Nazry Salam & Afiq
3. Quest for the Keys (LEGO Elves: Chapter Book) by Stacia Deutsch, Scholastic Inc.
4. Hipnotis oleh Mafeitz
5. Magica Luna: First Encounter (Magica Luna #01) by Ben Wong
6. Takaza #2 oleh Sitrahaslee
7. Laserman: Superhero Facebook & Koleksi Komik Terbaik Bophairy oleh Bophairy
8. Magica Luna: Dual Identity (Magica Luna #02) by Ben
9. Barbie Mariposa And The Fairy Princess: A Storybook by Kristen L. Depken
10. Aku Sarau oleh LeAlterEgo
11. Misi 8A The Novel oleh Nazry Salam
12. Kompilasi Komik Ana Muslim: Special Ramadan! oleh Panel Penulis Ana Muslim
13. Bisik Pada Langit oleh Siti Khadijah
14. Arkib Angker Negara : Vol. 1
15. Duda Pujaan Dara oleh Hanny Esandra

13 comments:

  1. Banyaknya yang Kak Sha baca bulan lepas.

    ReplyDelete
  2. uish byknya..
    sy sebulan seketul novel je sempat bc.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seketul pun membaca juga.. chayook.. Chayook..

      Delete
  3. semua buku sha baca tu kita tak pernah baca...huhuuhu

    ReplyDelete
  4. ammi ada beli satu novel cintan cintun ni masa MPH warehouse sale haritu. tp rasanya dah 2 minggu kot ammi baca tak siap2.

    dah kurang feeling pulak nak membaca cerita i love u, u love me ni gamaknya. hahaha

    ReplyDelete
  5. dahsyat dahsyat! sy sebulan 10 buku pun dah mencungap hehehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »