Thursday, December 26, 2019

M&M's Caramel

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terjumpa M&M's ini dekat kedai buku.. Tak pastilah ada jual kat kedai biasa ke tak.. First time rasa.. Sedap lah tapi manis.. Sebab ada caramel dekat tengah dia.. Sesekali makan okaylah.. Lepas tu besar-besar saiz dia tak sama macam M&M's yang biasa tu.. 

Harganya RM4.50 untuk sebungkus ini..

Inilah rupanya.. Nampak tak caramel dekat tengah dia tu.. Besar kan saiz dia..

12 comments:

  1. Nampak sedap tu,Kak Sha. Tak pernah jumpa lagi yang ni.

    ReplyDelete
  2. coklat M&M ada rasa sedap yang tersendiri.. antara coklat yg ummi suka.. :;)

    ReplyDelete
  3. skali skala okla kn..bila manis ni tkleh mkn slalu..tkde jmpa lg yg jenis caramel ni..nanti nk try juga

    ReplyDelete
  4. caramel ni sedap tapi manis..

    ReplyDelete
  5. terbyg2 rs caramel yg sedap tu!

    ReplyDelete
  6. saya mungkin say no to this sebab tak suka manis-manis sangat

    ReplyDelete
  7. pernah try, x suka sgt sbb manis. suka yg kacang2..best!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »