Wednesday, December 11, 2019

Drama Korea | U-Turn (2008)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Layan drama Korea tahun 2008.. Drama pendek je.. 4 episod dan setiap episod 5 minit je.. Pendek sesangat kan.. Nak tengok? Klik je SINI.. Asyik layan drama China yang panjang je kan.. Jadinya kita layanlah drama pendek Korea pula.. Hehehe.. Tambah pula bila tengok pelakonnya So Ji Sub.. Terus je klik butang play.. Kikiki.. Kisahnya Ji Sup ini terjumpa seorang perempuan dalam bonet kereta dia.. Tak ke pelik.. Perempuan tu pula hilang ingatan dan tak tahu kenapa dia boleh ada dalam bonet kereta tu.. Maka bermulalah kisah mereka merungkai misteri perempuan dalam bonet kereta.. Kikiki.. Masalahnya kan dia punya ending sangat mengejutkan.. Memang boleh buat korang tergamam.. huhuhu.. Tapi tengok sebagai hiburan jelah ye.. 

U-Turn (2008) poster
Drama: U-Turn
Also Known As: Yu-teon
Screenwriter & Directors: Jang Jin

Genres: Mystery, Romance, Drama
Country: South Korea
Episodes: 4
Aired: Apr 1, 2008 - Apr 18, 2008
Original Network: OCN
Duration: 5 min.
Ji Sub is coming back home after an unsuccessful audition. Suddenly, a sound makes him stop his car. When he opens his trunk, he discovers young woman, Yeon Hee, who doesn't remember anything about herself. Who is that girl and why did she appeared in front of Ji Sub?

10 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »