Saturday, December 14, 2019

Lagu | Elizabeth Tan - SHH

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tersuka pula dengan muzik lagu Elizabeth ini.. Lepas tu ada pula ayat lenggang kankung tu.. Macam comel je.. Hahaha.. Cubalah dengar.. Tak pasti korang akan suka ke tak.. Dah 2,3 kali juga dengar.. hehehe.. 


Elizabeth Tan - SHH
Lenggang lenggang Kangkung
Kangkung di tepi paya
Rasa makin menggunung
Bila kita bersua
Andainya
Dari mata turun ke hati
Dari hati turun ke mana agaknya

Verse 2 
Lenggang lenggang Kangkung
Kangkung di tepi paya
Rasa makin beruntung
Bila kita bersama
Andainya
Dari mata turun ke hati
Dari hati turun ke mana agaknya

Chorus 
Ajari kau sesuatu yang mungkin dapat membantu dirimu
Ajari kau sesuatu syaratnya tiada yang boleh tahu
Ajari kau sesuatu yang mungkin dapat membantu diriku
Ajari kau sesuatu syaratnya hanya masa tertentu

Verse 3 
Junjung kasih junjung
Jangan sampai bertarung
Jangan tersilap junjung
Takut kan patah ruyung
Andainya
Dari mata turun ke hati
Dari hati turun ke mana agaknya

Bridge 
Dan ada syaratnya
Jika jatuh cinta
Fahami caranya
Dari mata ke hati ke usahamu

8 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »