Friday, December 20, 2019

Shopee | Kasut Sukan

Assalamualaikum.
Hye semua..

Asalnya Sha beli kasut ini untuk Sha pakai bersenam.. Sebab murahkan.. RM28 je.. Beli pada 18.12 dan sampai pada 19.12.. Tapi bila sampai kasut tu tak selesa untuk Sha pakai.. Agak ketat.. Huhuhu.. sebab cutting dia kecik.. Hati mula rasa kecewa.. Suruh Amani cuba pakai.. Eh.. Ngam ngam dengan kaki dia.. Bagi dekat Amani jelah.. Tak adalah kecewa sangat.. Hehehe.. Bila letak kaki amani sebelah-sebelah dengan kaki Sha, terus rasa macam.. Sekejap je anak Sha nie dah besar.. huhuhu.. Dah nak sama besar dah kaki dia dengan Sha.. Kaki Amani dengan kaki Imani pun tak jauh beza.. Ini nak cari kasut Imani dan kasut Sha pula..

Harga masa beli pada 18.12.2019.. Bila tengok balik pada 20.12.2019, dah naik jadi RM38.00..

Kasut sebenar.. Cantik warna pink dia..

12 comments:

  1. Waalaikumussalam. Saya pn penah jadi camni. Bila kasut tak muat, bagi kat anak ja la pakai 😅

    ReplyDelete
  2. masa tak tunggu kita. anak membesar cepat sangat. rindu pulak waktu diarang bising2 gaduh.

    ReplyDelete
  3. Cantikk.saya suka kaler ginihhh.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula tengok gambar macam striking tapi bila sampai, lembut je warnanya..

      Delete
  4. comel je kasut ni hehe pinkkkk

    https://mylittlestoryi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. comel kasut ni, murah pulak tu. Awal2 kasut, lepasni baju pulak kikiki

    ReplyDelete
  6. Nasibaik amani bole pakai dh sha pki ketat kn.. Xde la membazir

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »