Monday, December 30, 2019

Makanan | Clear Sup Serda Thailand

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru berkesempatan nak makan salah satu produk Maggi Serda Thailand ini.. Yang bungkusan biru ini Meehoon bukan Maggi.. Rasa dia macam Meehoon PAMA.. Sedap dan tak pedas.. Yang ini Sha tambah telur je.. Kalau ada sawi bunga lagi sedap.. Pada tekak Sha lah.. Nama pun makanan segera, memang tak baguslah makan selalu.. Sesekali tu okaylah.. Ini pun beli sebab nak rasa.. Kikiki.. Okaylah buat stock kalau nak cepat.. Meehoon ini Sha masak atas dapur, bukan rendam.. Tu yang buat lagi sedap.. hehehe..

Inilah rupanya bila dah masak.. Tambah telur buat bagi penambah sedap.. hehehe..

8 comments:

  1. Waalaikumussalam. Saya pun lebih suka masak menumis berbanding rendam ja dalam air. Hehe

    ReplyDelete
  2. tengok mehun sup tu terus teringat mehun pama, itulah antara makanan bila lapar kala malam masa kt U dulu... huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Lom pernah makan lagi.... Maggi Thailand jauh tuuuu🇹🇭🇹🇭

    ReplyDelete
  4. dulu ada mihun segera perisa tomyam brand cintan, sekejap je ada di pasaran..

    ReplyDelete
  5. Bila tengok teringat maggi meehun pama.. tak pernah jumpa lagi sup serda thailand ni

    ReplyDelete
  6. rasa pernah makan maggi ni yg warna merah. jiran bagi..hehe

    ReplyDelete
  7. Kebanyakan maggi Thailand sedap-sedap. Yg versi mee celop pun sedapnya lahai.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »