Wednesday, December 25, 2019

Beli Buku Tulis Sekolah Pagi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Seawal 7.45 pagi Sha dah keluar rumah.. Demi memastikan, Sha yang pertama beratur depan koperasi Sekolah.. hehehe.. Bukan apa, kalau sampai awal, cepatlah selesai urusan pembelian.. Alhamdulillah Sha berjaya sampai sebelum orang lain sampai.. Ngam ngam pukul 8 dah ada depan koperasi sekolah.. Cikgu sampai lebih kurang jam 8.15 pagi.. Urusan pembelian selesai jam 8.25 pagi.. 10 minit je.. Cepat dan pantas.. 

Buku-buku Imani.. Imani dah dapat buku teks.. Terus Sha balut dan bubuh sticker nama..

Ini pula buku Amani.. Dah ada buku tulis sains yang panjang tu.. huhuhu..

Balut siap mana yang perlu dibalut dan bubuh nama.. Tampal je.. Cepat dan pantas..

10 comments:

  1. wahhh. dah makin hampir hari persekolahan 2020 kann. kena siap sedia semua. nanti last minit takut kalut hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. memang settle terus lepas beli.. Sebab lambat pula kali ini baru boleh beli buku..

      Delete
  2. mudah urusan awal2 pagi..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Tak lama lagi dah nak masuk sekolah..

    ReplyDelete
  4. Tengok buku sekolah yang banyak tu, menggigil juga tangan nak tulis nama ๐Ÿ˜…. Nasib baik buat sticker siap-siap kan. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah pernah rasa menggigil tu, tu yang tempah sticker.. ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

      Delete
  5. betul la orang kata, bagus bangun pagi ni. Semua benda cepat selesai

    ReplyDelete
  6. and this..bakal menghadapi nya..kembali.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »