Friday, December 13, 2019

Tempah Pelekat Nama Anak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sekali lagi Sha buat tempahan pelekat nama lutsinar dengan sis Shida Radzuan.. Kali ini Sha tambah nama dengan ejaan jawi pula.. Yang tempah sebelum ini pun masih ada lagi.. Saja Sha tempah lagi sebab Imani dah naik darjah 1 kan tahun 2020.. Senang dan kemas sikit buku mereka nanti.. Hehehe.. Suka Sha tempah dengan Shida ini.. Cepat dan menepati apa yang Sha inginkan.. Gitu.. Hehehe.. Kalau korang nak tempah boleh klik link WhatsApp dekat bawah..

Dapat kalender tahun 2020..

Entry Sebelum ini

Nak tempah? WhatsApp

14 comments:

  1. alangkah eloknya bisam memberi yang terbaik bagi anak sendiri

    ReplyDelete
  2. Suka yang jawi tu..betul biar lebih..boleh guna bila sangat memerlukan.

    ReplyDelete
  3. Mudah aje guna sticker je kn

    ReplyDelete
  4. Takde anak so kita buat untuk diri sendiri je. Hihi

    ReplyDelete
  5. thn ni aida print stiker nama anak.
    tapi ada juga tempah - transparent punyer.
    baru teringat, rumah masih takde kalendar 2020 lah.

    ReplyDelete
  6. akak tempah cop je. ni pun x cop nama lagi kat buku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »