Sunday, September 14, 2014

Apam Balik The Best In Behrang Stesen

Assalamualaikum..

Kali ini nak share pasal apam balik..
Memang best.. Seriously..
Xde rasa or bau telur pun apam balik pakcik nie..
Pastu kalau beli yang jenis rangup.. Terasa kacang dan gulanya..
Kalau beli yang jenis tebal.. Isi kacang, jagungnya memang tiptop..
Seriously kalau dah rasa mesti nak beli lagi..
Pakcik nie jual kat tapak parking Pasar Behrang Stesen..
Xpasti la dia buka hari apa dan pukul brape..
Sebab selalu beli lepas balik keje lebih kurang dalam kul 5.30petang camtu..
Terbaik apam balik dia...
Harga yang rangup tu sekeping RM0.50 Yang tebal tu kalo x silap RM2.50..


1 comment:

  1. Isk..hujan2, sejuk2 ni terus terliur. Sedapnya lahaiii apam balik! Nyumssss...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »