Monday, September 1, 2014

Handphone Lenovo

Seronok rasa hati bila dah pakai telefon pintar yang menepati citarasa...
Sebelum nie dah pernah pakai Sony Ericsson (masa nie x brape tau sangat penggunaan smart phone nie), kemudian Huawei (yang nie saja-saja nak test.. bateri tahan lama jugak nie, model biasa-biasa jer), lepastu samsung Note 3 dan Samsung Grand duo(yang nie saya pakai klon dari korea.. Xbrape best.. nak beli yang original mahal sangat.. hehehe)..Semuanya biasa-biasa jer.. Dari x brape pandai sampailah dah ok sekarang nie..OK dan sangat suka..
Sekarang saya pakai Handphone lenovo..
Masa memula nak beli HP nie kat kedai, promoter tu siap bg tau keburukkan lagi... Kemudian promote HP lain.. Tapi hati tu dah berkenan dekat Lenovo.. So pusinglah satu Tanjung Malim, demi memuaskan kehendak hati... Akhirnya S930 berjaya berada dalam genggaman...
Memang sangat puas hati dan gumbira... Penggunaannya pun sangat maksimum.. hehehe...
Gambar-gambar dibawah nie menjadi bukti..
Antara kelebihannya yang saya sangat suka ialah bateri tahan satu hari.. (Ini bila Penggunaan yang sangat Maksimum.. Kalo guna biasa-biasa, 2 hari pun tahan.. Data Internet on 24 hours tau).
Tarikan internet yg sangat kuat... (kawasan saya line maxis cam hampeh tp tidak lagi dgn hp lenovo.. hehehe)
Camera depan sangat cantik tu bila selfie.. hehehe.. (sekarang nie da jd sangat suka mengambil gmbr)..
Hpnya besar dan ringan.. Oklah pada saya... dan macam2 lagilah..
Lain orang lain citarasanya.. x gitu...





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com