Monday, September 29, 2014

Kedai Kek Mary World, Kalumpang

Suka masak kek??
Suka buat biskut??
Tak tahu mana nak dapatkan bahan??
Mai nak habaq.. tetiba tukar slang pula.. Nak bagi tahu..
Kalau duduk Sekitar Tanjung Malim, Behrang, Kalumpang bolehlah pergi sini..
Kedai nie nak dekat dengan Tempat rekreasi Sungai Kalumpang...
Harga barang masih affordable.. Tapi kalo setakat nak beli satu, dua barang baiklah pergi Pasaraya TF jer.. hehehe... x berbaloi nak memandu jauh-jauh gitu... Pastikan barang yang nak dibeli tu berbaloi dengan minyak yang dikeluarkan.. X gitu..

Kelebihan kedai ni, barang dia banyak.. Bukan setakan bahan untuk masak, perkakasan untuk masak pun ada.. pendek kata sume pun ada lah... Kalau x percaya bolehlah jengah ye..


Selain tu bolehlah gi FB dia : MaryWorld
Email dia : leekangtho@hotmail.com
Waktu Operasi : Isnin  (Tutup)
                           Selasa - Jumaat (10.00pg - 8.30mlm)
                           Sabtu - Ahad (10.00pg - 7.30mlm) tp ahad tu kena call dulu sblm datang..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »