Intouchable / Untouchable (2015) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, February 20, 2018

Intouchable / Untouchable (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama yang sangat menarik.. Mengenai mereka-mereka yang punya kuasa istimewa.. Datangnya dari satu sumber tapi terpaksa dipisahkan demi melindungi tuannya yang satu.. Maka bermulalah permainan mendapatkan cap jari berdarah daripada kuasa yang terpisah untuk penyatuan semula.. Drama ini pendek je.. Dalam 10 ke 13 minit je setiap episod dan ada 10 episod.. Rasanya macam bersambung.. Tapi okaylah ditonton di waktu senggang.. hehehe..

Intouchable / Untouchable | CH Drama | Genres: Drama, Fantasy, Mystery, Romance, Vampire, Manga | Date aired: Jul 16, 2015 to Sep 17, 2015
Sipnosis : Tian Na is a normal high school girl until the school's most handsome guy, Jie, confesses to her. For their first date, Jie brings her to a space-time video store and suddenly disappears on their way home. Tina's necklace that she has been wearing since she was young also disappears, leaving Tina with only a card that says, "Game Start". In order to find Jie and her necklace, she goes on a journey under the guidance of Yu Zao Chuan, a man she found at the video store who claims to be her handsome deacon. He tells her, "In order to find Jie, you need to complete the contracts of 10 deacons."

7 comments:

  1. ada sorang tu muka macam alif syukri :P

    ReplyDelete
  2. Mcm best. Skejap pulak tu. Sempat la nk tgk kan kalau sibuk pon. Buat hilang stress..

    ReplyDelete
  3. Tak bergetar tulang rusuk pun? hohooho ^^

    ReplyDelete
  4. Salam Sahida,,tkasih singgah blog yer.Salam ukhwah...

    ReplyDelete
  5. kak sha byk tengok drama chinese la sekarang ni..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..