Wednesday, February 14, 2018

Kisah Abdul dan Kambing oleh Lengkuas

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Komik ke empat yang Sha berjaya baca untuk 2018.. Komik ini sesuai untuk bacaan sekeluarga.. Sha beli melalui Humaira Publications.. 

Bukan komik biasa-biasa ye.. Tapi ada teguran sentap untuk pembaca.. Memang menarik.. Kalau baca, memang tak boleh berhenti.. Hehehe.. Lawak yang diselitkan dengan teguran..

Sha baca dan selesai pada 13.02.2018.. 

https://humairabookstore.com/komik/
 
 
 #sentap


Terbitan Humaira Publication

11 comments:

  1. Dah lama tak baca komik.
    Dulu2 suka baca 'Gila2'

    ReplyDelete
  2. dulu suka layan buku ala2 mcm ni..best..ada maksud kan..kdg terkena kat btg idung sndiri..hahhaa

    ReplyDelete
  3. Rindu komik ujang.. :)

    Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
    1. Ampunkan Dosaku
    2. Giveaway : Travel Totebag by Ana Suhana

    ReplyDelete
  4. Bagus ye dlm komik ada teguran. Santai Janji sampai.

    ReplyDelete
  5. kann best kalau dia buat onlinee.. kalau ada onlinee memang aida akan layan sangat.. sekarang susah nak pergi kedai cari bukuu.. :D

    ReplyDelete
  6. Dulu Hana obsess gila baca komik Ana Muslim ^^

    ReplyDelete
  7. wahhh komik la lamanya tak baca komik ni hahahhaha

    ReplyDelete
  8. haritu ada nampak komik ni tapi takut tak best pulak. Nanti nak beli lah kalau jumpa lagi

    ReplyDelete
  9. tengok tajuk tau dapat tau yang lawak haha

    ReplyDelete
  10. lawak lengkuas ni memang kelakar tapi 'pedas'. one of my favourite.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »