Sunday, April 21, 2019

Rak Dapur & Penyangkut Baju DIY

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Akhirnya siap juga rak dapur rumah baru.. Bertungkus lumus encik suami membuatnya kelmarin (Khamis - 18.04.2019).. Ini pun belum siap sepenuhnya untuk rak dapur

Proses mencantum besi, memotong dan memakukan papan.. Sebelum papan dipakukan, encik suami balut dengan aluminium dulu.. Senang nak buang dan lap kesan minyak..

Yang rendah tu untuk memudahkan MIL masak.. Yang tinggi tu untuk Sha..

Pakukan terus dekat koridor.. Sebab rumah bawah ini ada kucing.. Mengelakkan kucin, kenalah buat ampai tinggi.. Tu yang buat macam ini..

11 comments:

  1. wahh puas hati buat sendiri gitu ye kak..

    ReplyDelete
  2. senang dah dia ada orang yang kreatif .. DIY jerr jimat belanja kan

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..sikit-sikit..lama-lama jadi seprti yang diharapkan..aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu PC.. sikit sikit, lama lama siaplah..

      Delete
  4. untung sha ada suami pandai DIY sendiri..:)

    ReplyDelete
  5. best ampai mcm tu... sy suka hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »