Tuesday, March 3, 2020

Filem United States | Zombies 2 (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini merupakan sambungan kepada filem Zombies (2018).. Kali ini mengisahkan tentang sekawan serigala jadian yang mencari moonstones untuk mengembalikan kuasa mereka atau mereka akan mati.. Zed masih lagi zombies yang cuba menjadi manusia manakala Addison pula masih mencari identiti dirinya yang sebenar.. Kawanan serigala jadian tu menyangkakan Addison adalah Ketua Alpha yang dicari namun bukan.. Tapi dengan bantuan Addison dan Zed, serigala jadian berjaya menemui moonstones..

Seronok tengok sebab ada lagu-lagu yang menarik dalam filem ini.. Muzikal filem kan.. Memang bestlah..

Written by: David Light, Joseph Raso
Directed by: Paul Hoen
Starring: Milo Manheim, Meg Donnelly
Country of origin: United States
Original language(s): English

2 comments:

  1. dah lama tak layan movie muda belia gini kak, lagi lah movie pasal zombie

    ReplyDelete
  2. aida x rasa aida dah tgk zombies 1.
    tak familiar.
    nanti balik nak inform asben. dia tukang donlod movie :) hi hi...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »